Wszystkie perfumy dostępne na rynku można podzielić na dwie kategorii: selektywne i niszowe. Pierwsza grupa to zapachy głośno reklamowane w mediach, powszechnie dostępne w perfumeriach, drogeriach i sklepach internetowych. Ich ogromna popularność dla niektórych stanowi minus. Zapachy niszowe to niecodzienne, luksusowe kompozycje, skierowane do znacznie węższej grupy odbiorców. Dzisiejszy wpis jest o jednej z takich marek.
Styl i zapach w DNA.
Francuska marka założona przez Romano Ricci w 2006 roku. Nazwisko jej twórcy jest dobrze znane w świecie zapachu. Romano to prawnuk Ninny Ricci (projektantki mody) oraz wnuk Roberta Ricciego - założyciela domu mody Nina Ricci. Można powiedzieć, że Romano "nosa " do zapachów otrzymał w genach. Jako 10-latek potrafił już rozpoznawać poszczególne nuty zapachowe.
Romano Ricci, od zawsze wiedział, że jego przyszłością będzie świat zapachu. Romano, zawsze postrzegał perfumiarstw jako sztukę. Szanował swoje dziedzictwo, jednak postanowił nie spoczywać na laurach, tylko wyruszyć własną drogą. W 2006 roku założył swój własny niszowy dom perfumeryjne, który obecnie posiada 26 zapachów, a perfumy marki sprzedawane są w 45 krajach.
Zapach Julii.
Romano Ricci |
Obecnie marka poza perfumami dla kobiet ma w swojej ofercie również zapachy typu unisex.
Ubierz się w zapach.
Romano Ricci uważa, że perfumy są jak ubrania, każdego dnia możemy założyć całkiem inne stylizacje. Tak robi Julia, która przechodzi metamorfozę. Początkowo jest romantyczką (Miss Charming), która wchodząc w okres buntu (Lady Vengeance) staje się bardzo niebezpieczna (Calamity J). Każda z nas może być Julia. Zapachy marki Juliette Has A Gun to propozycje dla nawet najbardziej wymagających.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz