czwartek, 25 czerwca 2020

Marki niszowe - Comme Des Garcons.

Wszystkie perfumy dostępne na rynku można podzielić na dwie kategorii: selektywne i niszowe. Pierwsza grupa to zapachy głośno reklamowane w mediach, powszechnie dostępne w perfumeriach, drogeriach i sklepach internetowych. Ich ogromna popularność dla niektórych stanowi minus. Zapachy niszowe to niecodzienne, luksusowe kompozycje skierowane do znacznie węższej grupy odbiorców. 



Comme Des Garcons  to japońska marka odzieżowa założona w 1969 roku, przez Rei Kawakubo. Nazwa marki została zaczerpnięta ze słów piosenki, która w wolnym tłumaczeniu oznacza: jak chłopcy".

W 2002 roku marka wypuściła młodzieżową linię ubrań, z naszywką serca z wyłupiastymi oczami -Comme Des Garcons Play.

 

Oczywiści jak wiele marek odzieżowych, również i ta wypuściła linie zapachów. Prawie 100 luksusowych, niszowych kompozycji, z czego znaczna większość to unisexy postały we współpracy z najbardziej wybitnymi perfumiarzami.


Pierwszy szyprowy zapach marki o nazwie Comme des Garcons ukazał się w 1994 roku. 
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: gałka muszkatołowa, cynamon, kardamon, goździk (przyprawa); 
Nuty serca: kolendra, cedr, róża, geranium; 
Nuty bazy: francuskie labdanum, miód, drzewo sandałowe, kadzidło, pieprz, styraks;


Marka tworzy ubrania awangardowe, zdecydowanie nie dla wszystkich, tak jest również z zapachami. Kompozycja zdecydowanie nie dla każdego, dzięki temu takie wyjątkowe.

Perfumy Comme des Garcons wytyczają nowe szlaki, to niezwykły świat zapachu zamknięty w szklanym flakoniku. Drewno, bursztyn, proch, krzemień, tajemnica i mrok.

Zapachy CDG to niekonwencjonalne propozycje dla wymagających. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz