piątek, 14 czerwca 2019

Marki niszowe cz.2 - Acqua di Parma.

Wszystkie perfumy dostępne na rynku można podzielić na dwie kategorii: selektywne i niszowe. Pierwsza grupa to zapachy głośno reklamowane w mediach, powszechnie dostępne w perfumeriach, drogeriach i sklepach internetowych. Ich ogromna popularność dla niektórych stanowi minus. Zapachy niszowe to niecodzienne, luksusowe kompozycje skierowane do znacznie węższej grupy odbiorców. 




Acqua di Parma


Włoska marka perfumeryjna niedawno obchodziła 100 urodziny.  Założona w 1916 roku w samym sercu słonecznej Parmy, debiutowała pierwszą, prawdziwą woda kolońską Colonia Acqua di Parma, która w latach 30-tych została uznana za zapachem epoki i do dziś cieszy się ogromną popularnością. Poza świeżymi, wakacyjnymi kompozycjami z serii Blu Mediterraneo na szczególną uwagę zasługuje  bardzo męska i elegancka seria Ingredient Collection. 




Każdy zapach jest wytwarzany we Włoszech przez wykwalifikowanych mistrzów przy użyciu najlepszych materiałów i najbardziej tradycyjnych technik przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Acqua di Parma to esencja włoskiego stylu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz